Странице

недеља, 12. мај 2013.

CHE CocaCola


Србски мали привредници, волели би у циљу стицања профита да споје неспојиво. Ова наизглед парадоксална реклама можда јесте права слика духовног стања у коме се налази Србски народ. Жеља за зарадом надилази све идеолошке баријере и границе. Жеља за зарадом и материјалним, превазилази разлике и уједињује у истој жељи и комунисте и капиталисте. Без обзира на све привидне разлике, јасно је да се њихове идеологије не заснивају на духовним или моралним вредностима већ на материјалним. Ако једна идеологија почива само на материјалним вредностима, док оне моралне изостају из целе приче, онда је сасвим очекивано да ће припадници такквих идеологија почети да се понашају не како налаже морал већ како захтева профит. Тако се и долази до закључка да ће Че, продавати кокаколу или да ће вођа овдашњих анархиста живети у лепој кући у елитном делу града. Ништа необично, за земљу без логике и идеологију без морала.  

Нема коментара:

Постави коментар