Странице

четвртак, 20. јун 2013.

Muke s gradskim prevozom u Beogradu

Чини се да људи у Београду неиду никуда током лета. Или би барем тако требало да буде према схватањима градских власти и градског превоза. Ако људи не иду никуда онда нема ни потребе за великим бројем возила градског превоза.Тако да је њихов број на улицама мањи. Што нас доводи у ситуацију да лети морамо раније да излазимо на станицу ако желимо отићи негде. Градске власти се очигледно воде подразумеваним људским активностима током лета а не логиком. Тако да смо по њима сви отишли на море и нећемо се вратити оданде бар два месеца. Ако и нисмо отишли на море онда вероватно немамо никакву жељу да одемо било где другде па чак ни на Београдску Аду. Нико од њих вероватни није чуо да људи  на море иду и онда када је то јефтиније и када су гужве мање односно у ван сезони. Вероватно мисле да људи иду искључиво на посао и нигде другде. Ако неко чини супротно од наведеног, рецимо ако деца уместо у школу желе отићи на базен онда морају чекати бус знатно дуже зато што активности као што су одлазак на базен, у биоскоп или до гробља не спадају у спектар нормалних људских активности које подржава Градско Саобраћајно Предузеће и тренутни градоначелник Драган Ђилас.

Градски превоз мора функционисати нормално па макар у граду остало свега 10% становништва. У градовима чији је пречник већи од 5км ( у којима за стизање из било које тачке у било коју другу тачку није потребно више од сат хода ) превоз представља потребу а не једну од опција. Те као такав мора бити све присутан у свим његовим деловима у свако доба дана и ноћи.



Нема коментара:

Постави коментар